קרח יבש לקירור חומרה

קרח יבש לקירור חומרה

לחובבי מחשבים יש דרכים שונות לקרר את החומרה שלהם בכדי לקבל מהירות גבוהה יותר למעבדים או להחזיק שרתים כאשר יש עליהם עומס גדול והם מתחממים.

רבים מאיתנו זקוקים לקירור חזק וקיצוני ותועים באילו דרכים ניתן להשתמש לשם כך, ישנם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר אנחנו בוחנים את אסטרטגיית הקירור שלנו למשל מה המטרות שלנו, מה העלויות, מה הם רמות הטמפרטורה להם אנו זקוקים ועוד.
במאמר זה נציג מהו קרח יבש לקירור חומרה.

למה קרח יבש?

זה בשביל שיפור מהירות וקירור טהור וקל, לא משתמשים בזה 24/7 והשימוש הנפוץ הוא בשביל קירור נקודתי. אתה יכול לקרר באמצעות מאוורר או מזגנים אבל קרח יבש ללא ספק יתן את הביצועים החזקים ביותר.
זו דרך טובה וכדאית בשביל לקבל עלות נמוכה יותר מקירור באמצעות מזגנים זאת משום שקירור מעבד או שרת אינו דורש כמות גדולה של קרח יבש ומספיק להניח על החומרה חתיכה קטנה בגודל של קוביית קרח רגיל או לפורר לפתיתים והוא מקרר בצורה מושלמת.

הקירור נעשה על ידי ע”י הושבת הקרח היבש על המעבד ישירות או על ידי צינורות שיושבים ישירות עליו (או על GPU או RAM). יש דרכים שונות לקירור אם יש לך את הניסיון אתה ביתרון, אם לא מומלץ להציץ בסרטונים ברחבי הרשת ולקבל השראה.

הקרח היבש מגיע כבלוק שמשקלו 4 ק”ג וניתן לחתוך אותו או לפורר אותו לפתיתים, הוא מגיע לרמות קור של מינוס 70 מעלות צלזיוס ויכול להישמר למספר ימים בודדים. היתרון הבולט ביותר שלו, הוא שהוא אינו נמס לנוזל אלא לגז, כך הוא לא הורס את או מקצר את המעבדים והשרתים.
הוא מאוד קל לשימוש וזה מהיר מאוד להגיע למטרות קירור קיצוניות.

מי משתמש ?

אנו עדים לחוות שרתים ענקיים שמשתמשים בקרח היבש לקירור, אך גם באנשים פרטיים שלהם צרכים מיוחדים הדורשים את קירור החומרה.
למשל, גיימרים שהמעבדים שלהם מתחממים בצורה גבוהה, כורי ביטקוין שמשתמשים בקרח יבש לפתרון בעיות הקירור ע”י הקרח היבש ועוד שלל צרכנים פרטיים.

אם אתם מעוניינים לבחון קירור חומרה ע”י קרח יבש אתם יכולים להתייעץ בכל עת עם המומחים שלנו והם ישמחו לענות לכם על כל שאלה נוספת.

שתף את המדריך


איסוף עצמי: חינם

ניתן לאסוף את המוצרים בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 מרחוב ארלוזורוב 25 ברמת גן.

יש לבצע הזמנה מראש באתר ולהגיע למקום עם אישור ההזמנה.

משלוח של 4-6 ימי עסקים: 40 ש"ח

משלוח לכל חלקי הארץ ועד פתח דלתך. המשלוח יגיע לפתח דלתך תוך 4-6 ימי עסקים בעלות של 40 ש"ח.

* משלוח לקיבוצים וכפרים עד 7 ימי עסקים.

מהיום להיום: משתנה לפי עיר

משלוח מהיר מהיום להיום בכל חלקי הארץ ועד פתח דלתך.

עלות המשלוח משתנה לפי עיר. כל המשלוחים נמסרים עד השעה 17:00.
משלוח מהיר יש להזמין עד השעה 12:00, הזמנות שיכנסו מאוחר יותר יסופקו ביום למחרת.


בחר את העיר אליה תרצה לשלוח את המוצר:

לשיחה בוואצאפ
פתח שיחה בוואצאפ
היי👋
איך אפשר לעזור?
📞  למכירה סיטונאית